新紀元揚升之光 2018-07-31

薩南達【和我一起微笑,釋放掉你的憂慮和恐懼】

翻譯:荷光*凱,微信公眾平臺:xinjiyuanlove

 

 

Can you laugh offyour worries and fears with me in this moment?

這一刻,你能和我一起微笑,釋放掉你的憂慮和恐懼嗎

 

Greetingsmy dearest brothers and sisters! Greetings! I AM Jesus Sananda, I AM yourbrother and closest friend.

問候我最親愛的兄弟姐妹們!你們好我是耶穌·薩南達,我是你們的兄弟,也是最親密的朋友。

 

I come today, and every day, so that I can step in to speak andsit with you, to bring you peace and love. I want to bring you myreassurance that all is well in your world no matter how rocky and bumpy yourroad of travel might be. There are many changes knocking on your door, and oldissues are coming up rapidly for thee, asking you to let go of them, to purifytheir energy, and then to shift your entire beingness into a higher vibration.

我今天來,每天都會來,這樣我就可以走近你們,與你們在一起並與你們交談,給你們帶來和平與愛。我想讓你相信,無論你的旅程多麼坎坷不平,你們的世界一切都會很好。會有很多轉變敲響你的門,舊的問題很快就會浮現,要求你們釋放它們,淨化能量,然後把你們的全部的生命轉變成更高的振動。

 

Iam asking you to look briefly at them, and then let them go, thus finding yourpeace rapidly without allowing your egos to intervene and stall you. I amasking you to call on me to assist you in clarifying them before you get toooverwhelmed. Do not get confused or discombobulated, for you are not gettinglost nor are you taking any type of scenic detour.

我要求你們只是看它們一眼,然後釋放它們,這樣就能迅速找到你們的平靜,而不會讓你們的小我介入阻礙你們。我要求你們在你們在不堪重負之前,召喚我幫助你們淨化它們。不要感到困惑或混亂,因為你不會迷路,也不會走任何的彎路。

 

Iam asking you to remember that this is a lifetime in which we are workingtogether as a team to assist the entire human collective in this process ofcollective ascension. This is not only your mission but our mission as well. Asyou can see, you need to let go of any false sense of pride or silly need toprove yourselves by attempting to do it all alone. You need to turn to me, whenin need, so I can uplift thee and take you into that place of knowing andserenity, the place of unity with the Mother/Father/ God, where there is only love.

我想讓你們記住,在這一生中,我們作為一個團隊一起工作,在集體揚升的過程中幫助整個人類集體。這不僅是你的使命,也是我們的使命。正如你知道的,你需要放棄任何通過嘗試獨自完成來證明自己的自負或愚蠢的錯誤想法。當需要的時候,你需要向我求助,這樣我就可以提升你,帶你進入那個全然的知曉和平靜,與母神/父神/在一起的地方,那裡只有愛。

 

Rightnow I want to sit with you around that sacred tri-flame and hold you in mypeace and in my love. I want to show you how to create that space of serenityand surrender in your knowing so that even in the midst of turmoil you cantrust that you know you are safe and that you always know what to do next.

現在我想和你坐在那神聖的三重火焰中,在我的和平與愛中擁抱你。我想向你展示如何在你的全知中創造出寧靜和臣服的空間,這樣即使在混亂中你也可以相信你是安全的,你總是知道下一步要做什麼。

 

Canyou smile now and see that every single time you needed to change course anddirection, and/or, over time, you needed to grow and expand, my assistance wasalways present for you? Can you laugh off your worries and fears with me inthis moment? It is quite hilarious to see how the human mind never finds themost beneficial way to get you out of your limitations. Let go of theseriousness and rigidity of your human minds!

現在你能帶著微笑,看到每一次你需要改變的過程和方向,或者,看到隨著時間的推移,當你需要成長和擴展時,我的幫助總是在你身邊嗎?你能在這一刻和我一起微信,釋放掉你的憂慮和恐懼嗎?看到人類的頭腦總是不能讓你們擺脫受限制的方式,這非常有趣。放下你們人類頭腦的一本正經和僵化的方式!

 

Thisis why we are saying to thee that you have to relinquish all expectations andlet go of trying to solve current challenges with old knowledge. Focus on whatyou need and desire, but not on how to get it. Trust that the means that youneed will be brought to you effortlessly and gracefully. Yes, you need to beopen to all the possibilities and options, yes, you need to use discernment andto take some actions, but trust that the answers are always with and within you– only a telepathic call, or a loud prayer, or a “deep breath taking” away.

這就是為什麼我們對你說,你必須放下所有的預期,放棄用舊的知識去解決當前的挑戰。專注於你所需要和渴望的東西,而不是如何得到它。相信你所需要的將會毫不費力地、優雅的方式呈現給你。是的,你需要對所有的可能性和選擇持開放態度,是的,你需要使用洞察力並採取行動,但要相信答案總是在你之內,只需要一個心靈感應的召喚,或者大聲的祈禱,或者做一個“深呼吸”的方式。

 

Dearbrother and sisters, you are powerful creators. Yes, we are co-creators, but itis still you that need to understand that your high vibrations bring to youthat bright reality that you are working on, in your dreams, in your meditations,and in your visualizations. When you allow negative events or thoughts to bringyou down, when you build on doubting yourselves, then your progress comes to ahalt.

親愛的兄弟姐妹們,你們是強大的創造者。是的,我們是共同的創造者,但你們仍然需要明白,你們的高振動會給你們帶來你正在努力的,在你的夢裡,在你的冥想中,在你的想像中的光的現實。當你允許消極的事情或想法讓你沮喪時,當你建立在懷疑自己的基礎上時,你的進步就會停止。

 

Lookfor me in every soul that comes to you, call on me and know that I am alwayswith thee.

在每一個來到你身邊的靈魂中尋找我,呼喚我,要知道我永遠與你們同在。

 

Iwill leave you with my love and eternal peace and trust! Farewell!

我將帶著我的愛和永恆的和平與信任離開你!告別!

arrow
arrow
    全站熱搜

    iam66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()