how to work with the violet flame - st germain - channeled by daniel scranton - channeler of aliens

傳導:丹尼爾·斯克蘭頓

譯者:揚升傳導

 

我是聖哲曼,紫羅蘭火焰的守護者。

 

這是對我的能量和本質的介紹。我與紫羅蘭火焰關係最密切,我想幫助你們所有人了解紫羅蘭火焰就是你們。它就在你們之內;它就在你們周圍。這是你們連接到你們可用的最高頻率能量的方式。你們應該認識到,你們所擁有的一切和每一個工具都是你們的一個方面,而紫羅蘭火焰是一個方面,它會以你們希望它幫助你們的任何方式幫助你們。

 

因此,你們可以用它來淨化、顯化、療癒、連結、接觸更高頻率的存在和集體。這取決於你們如何使用你們的意識水平,以及你們隨時可用的振動。即使你們很難想像紫羅蘭色火焰,你們仍然可以想像你們被紫羅蘭色火焰吞沒,或者紫羅蘭色火焰存在於你們周圍,為你們服務,並以其振動所能提供的一切方式幫助你們。

 

你們注定要在振動下工作。你們應該精力充沛地工作。你們應該將一切視為包含振動的能量,當你們達到可用的最高振動時,那就是你們獲得最高結果的時候。那時你們就會發揮出自己所能達到的最高水準。因此,你們可以想像你們的第三眼中的紫色火焰,用你們的心靈之眼看到它,在那裡閃爍,強度不斷增強。你們可能會在你們的心臟中心或你們的能量場中感受到它並知道它。你們可以將任何你們想要放置的意圖放入其中,並相信紫羅蘭火焰知道該怎麼做。

 

我會盡我所能為你們提供幫助。我以你們神聖男性的代表身分來到這裡。我代表在肉身中與源頭能量對齊,並且我在地球上的生活已經過着,這樣你們就可以受到我的啟發,以及我在肉身中並與其他人類生活在一起時必須保持更高振動的能力的啟發並沒有持有最高振動的存有。我一直將其視為幫助他人加入我的紫羅蘭火焰振動的旅程,我將永遠在你們身邊。我留下了足跡。我為你們留下了能量標記,供你們自己拾取和利用,我在揚升大師的集體中佔據着我的位置,是你們迄今為止可以達到的並感到自己與之和諧的地方。

 

請呼喚我的名字,並伸手進來找我,因為我總是在這裡為你們保持着紫羅蘭火焰的振動,我隨時準備以一切我能做的方式幫助你們。這就是我的旅程、我的使命、我的目的。

 

我是聖哲曼,紫羅蘭火焰的守護者。

 

 

 

 

 

How to Work with the Violet Flame ∞St. Germain, Channeled by Daniel Scranton

“I am St. Germain, keeper of the violet flame. 

This is an introduction to my energy and my essence. I am most associated with the violet flame, and I would like to help all of you understand that the violet flame is you. It is within you; it is all around you. It is the way that you connect to the highest frequency energies that you have available to you. You are meant to recognize that everything and every tool that you have available to you is an aspect of you, and the violet flame is an aspect that  assists you in whatever way that you would like it to assist you.

Therefore, you can use it to cleanse, to manifest, to heal, to connect, to access higher-frequency beings and collectives. It is up to you how you use this level of your consciousness, this vibration that you have available to you at all times. Even if you have a hard time visualizing a violet flame, you can still imagine that you are engulfed in a violet flame or that a violet flame exists around you to serve you, and to assist you in all the way that its vibration can. 

You are meant to work with vibration. You are meant to work with energy. You are meant to see everything as energy that contains vibration, and when you reach for the highest vibration that you have available to you, that’s when you get the highest results. That’s when you are tapped in to the highest version of yourself that you can be. And so, you may picture the violet flame in your third eye, seeing it with your mind’s eye, flickering there, growing in intensity. You may feel it and know it in your heart center or in your energy field. You may place whatever intentions within it that you desire to place there and trust that the violet flame knows what to do.

I am here to assist you in whatever ways that I can. I am here as a representative of the Divine Masculine to you. I represent alignment with Source Energy while in a physical body, and my lives there on Earth have been lived so that you could be inspired by me and by the ability that I had to hold a higher vibration while in physical form and living amongst other human beings who were not holding the highest vibration. And I always have seen it as my journey to assist others in joining me in the violet flame vibration, and I will always be there for you. I have left the footprints behind. I have left the energetic markers for you all to pick up on and utilize for yourselves, and I hold my place here amongst the collective of ascended masters to be that which you can reach up to now and feel yourself harmonizing with. 

Please do call out to me by name and reach up and in for me, because I am always here holding the vibration of the violet flame for you, and I am always ready to assist you in all the ways that I can. That is my journey, my mission, and my purpose. 

I am St. Germain, keeper of the violet flame.”

arrow
arrow
    全站熱搜

    iam66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()